To byla první virtuální show KAO SALON GLOBAL EXPERIENCE za celou dobu její existence. Téměř 20 tisíc kadeřníků z celého světa se sešlo na první digitální akci pořádané společností Kao Salon, aby zažili 2 dny plné umění a kreativity, zajímavých rozhovorů, představení nové kolekce a novinek od všech značek Kao Salon Division, ze kterých tady můžeme znát GOLDWELL, Oribe, KMS či Varis.
„V roce, kdy by bylo snadné pořádání celé akce jednoduše vzdát, jsme cítili potřebu investovat do kreativity tím, že kvalitu živé akce přineseme stylistům virtuálně,“ řekl Cory Couts, globální ředitel společnosti. John Moroney, viceprezident, k tomu dodal: „Když jsme se v dubnu rozhodli živou akci zrušit, ujistili jsme naši Kao rodinu, že věříme, že kreativita nikdy nekončí a přemístili jsme ji do digitálního prostoru a všichni jsme si užili stejnou kvalitu vizuálního uměleckého zážitku.“
ARTIST SESSIONS
Inspirující Artist Sessions daly hostům z celého světa příležitost zažít výjimečné mistrovství v tomto řemesle.
Mario Krankl je globálním ambasadorem značky Goldwell a jeden z nejoriginálnějších rakouských stylistů. Jeho jedinečné střihy a barevné kreace, updo účesy a avantgardní styly jsou známé po celém světě. Tento rok Mario prezentoval CELEBRATIONS – inspirované 25. výročím salonu Maria Krankla a třicetiletým výročím značky Goldwell. Na jeho typických avantgardních účesech v této sezóně všechno jiskří a přináší styl glam s určitým dotekem temna – GLAM NOIRE.
J.7 – Mezinárodně uznávaný kreativní tým J.7 ze Stuttgartu v Německu představuje to nejlepší z kadeřnického umění. Spojují v sobě zkušenosti a talent a spolu vytvářejí celkový koncept salonu J.7. Umělecký tým J.7 představil BOOST – vlastní kolekci pro rok 2021.
icono – Od roku 2002 zastupuje akademie icono kreativní puls salonů icono v srdci Berlína. Kreativní tým salonů icono, který vede Goldwell International Artist Sascha Haseloff, inspiroval stylisty z celého světa. Na akci Kao Salon Virtual Experience představily salony icono svou novou koncepční kolekci inspirovanou 80. léty.
Hare & Bone je mnohonásobně oceněný kolektiv ze salonu sídlícím v londýnském West Endu. Tým, který založil Sam Burnett, je v tomto odvětví proslulý svým instinktivním stylem zaměřeným na módu a trendy. Tým Hare & Bone pro tuto sezónu představil kolekci technických střihů a barvení, editoriálního stylu a avantgardního vzhledu pod názvem „Plastový oceán“, inspirovanou oceánem, tropickými rybami a účinky plastů na jedno použití.
Shane Bennett je trojnásobným vítězem titulu Kadeřník roku v Severním Irsku a nejmladším britským stylistou, který byl uveden do renomované britské kadeřnické síně slávy. Shane se v Retro Reality ohlížel zpět pro to, aby našel budoucnost v podobě své kolekce pro jaro / léto 21, ve které se dostanou do centra pozornosti textura, vlnité vlasy a měkčí tvary, zatímco barvy zůstávají chladné.
M&P – Již více než dvě desetiletí představují Mazella & Partners to nejlepší, co lze najít v kadeřnickém vzdělávání a kreativitě. Během Kao Salon Virtual Experience Mazella & Partners představili novou kolekci „SPARK“. V epicentru této kolekce jsou barvy Goldwell, které uvádějí SPARK do temného období, ve kterém jsou tyto barvy dále zdůrazňovány proslavenými technikami přesného stříhání od M&P.
Oribe Hair Care Team – Na úvod virtuální prezentace Oribe promluvil Daniel Kaner, prezident a spoluzakladatel značky Oribe, o profesionálním odkazu této značky, o jejím závazku vyvíjet vysoce výkonné produkty, poskytovat nejlepší vzdělávání ve své kategorii a o legendárním Oribe Canalesovi. James Pecis, globální ambasador značky Oribe, se v rámci představování vzdělávacího segmentu věnoval tomu, jak pro své vzdělávací lekce nachází kreativní inspiraci v ulicích New Yorku. Tým Oribe Education, včetně Coby Alcantar, Adama Livermora, Nicci Welsh, Kien Hoanga a Ronnieho Stama, poté vzal účastníky na cestu po různých městech, ve kterých jsou doma. Všichni tito umělci vytvořili dynamický vzhled inspirovaný místní kulturou v New Yorku, Kodani, San Franciscu a Miami a podělili se o svůj pohled na to, jak pouliční styl, který je všude obklopuje, v konečném důsledku formuje módní a editoriální trendy.
SPECIÁLNÍ ZÁJMOVÉ PANELY
Během 48 hodin měli hosté možnost sledovat různé speciální diskusní panely o takových tématech, jako jsou provoz salonů, sociální média, vývoj produktů a udržitelnost.
Panel sociálních médií: Dva proslulí odborníci na Instagram, Jacob Kahn (@jacobhkahn) a Sydney Lopez (@sydneyannlopezhair) se podělili o svoje hluboké znalosti v tom, jak mohou kadeřníci rozvíjet své instagramové dovednosti a jak dopad svých příspěvků na Instagramu maximalizovat. Maggie Mulhern, novinářka s více než 30 lety zkušeností v kosmetickém oboru poskytla jedinečný a cenný pohled na to, co opravdu funguje na sociálních médiích.
Expertní panel udržitelnosti: Dr. Elmar Mussenbrock, ředitel pro udržitelný rozvoj společnosti Kao Salon, hovořil se třemi globálně uznávanými odborníky na různé oblasti ochrany životního prostředí a udržitelnosti. Panel diskutoval o aktuálních problémech a vývoji v oblasti udržitelnosti a nabídl odborné rady pro to, co mohou salony udělat, aby se staly udržitelnějšími a snížily svoji uhlíkovou stopu.
Panel udržitelnosti salonů: Dr. Elmar Mussenbrock, ředitel pro udržitelný rozvoj společnosti Kao Salon Dovision, hovořil se čtyřmi majiteli salonů z celého světa, kteří své podniky změnili na „zelené salony“. Panel diskutoval o dopadu udržitelnosti na život v salonu a nabídl odborné rady.
Panel provozu salonu: V roce 2020 měl na obor salonů obrovský dopad COVID-19. Salony musely přehodnotit a znovu definovat své každodenní činnosti od nových způsobů obsluhování klientů až po zvýšené hygienické a bezpečnostní předpisy. Majitelé špičkových salonů z celého světa diskutovali o budoucnosti průmyslu a poskytly rady, jak za této nové situace pracovat.
Panel vývoje produktů: Týmy produktového vývoje společnosti Kao Salon Division (Color and Care & Styling) se podělili o informace o tom, jak jsou produkty pro značky jako jsou Goldwell a KMS vyvíjeny.
GALA SHOW
Gala Show byla opravdovým vrcholem Kao Salon Virtual Experience. Více než 10 000 kadeřníků se s nadšením seznámilo s prezentací trendu Goldwell Hair | Color | Style 2021: ESSENTIALISM – roční prognózou společnosti Goldwell pro Vlasy | Barvu | Styl. Paleta barev Essentialism představila trendové odstíny pro příští rok. Debutovala zde také NIGHT MOVES, kolekce Couture Collection společnosti Goldwell, která bere Essentialism do říše zvané Escapism a aktualizuje klasické tvary a styly disko éry sedmdesátých let a dodává jim moderní vzhled. Angelo Seminara, globální ambasador značky Goldwell, představil svou novou kolekci Glance. Představil vizi, ve které je kolekce Glance ztělesněním bezchybných brilantních barev, posouvajících veškeré hranice, které dodávají skvělý vzhled různým typům vlasů a textur. Každý vzhled v této limitované edici byl vyladěn tak, aby byl velmi záměrně naplněn neúnavnou energií a zároveň vyzařoval nekonečnou vitalitu.
„Rok 2020 je rokem, který si budeme vždy pamatovat. Bylo to poprvé, kdy se naše akce nemohla uskutečnit naživo, a proto jsme vytvořili Kao Salon Virtual Experience ve virtuální podobě. Věříme, že kreativita se nikdy nezastaví, a proto jsme nabídli našim hostům tuto mimořádnou online akci. 48 hodin plných kreativity, inspirace a skvělých uměleckých setkání. Nyní se těšíme na příští rok, kdy se budeme moci zase všichni společně a osobně setkat na Kao Salon Global Experience”, řekl John Moroney, viceprezident pro kreativitu & komunikaci.