Letošní podzim se konal dvoudenní workshop AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT pro kadeřníky a influencery, kteří sdílejí společnou vášeň pro krásné a přirozené vlasy. Byl plný inspirace, týmového zapálení pro autentickou krásu a vizí do budoucna.
Během dvou dnů seminářů se sešlo třicet pět kadeřnických lokálních ambasadorů a sedmnáct influencerů z hnutí za skutečnou krásu AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT, kteří reprezentovali celkem sedmnáct států. Společně se inspirovali, předávali si zkušenosti, prakticky se vzdělávali a vytvářeli autentické stylingy pod dohledem hlavních ambasadorek a mentorek hnutí Hester Wernert-Rijn a Lindy Shalabi.
Na workshopu byly představeny plány AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT do budoucna, především ve spojitosti s udržitelností, ale také s novinkami pro rok 2020. Produkty, které od nového roku postupně doplní široké spektrum přípravků na vlasy AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT jsou Texture spray, Fluid oil, Powder spray a Salt spray. Ambasadoři Hester a Linda představili připravované produkty, v praxi předvedli jejich použití a vytvořili vlastní vize autentického, dokonale nedokonalého vzhledu. Následně si pak všichni přítomní kadeřníci, kteří jsou zároveň lokálními ambasadory značky, se svými modely z řad influencerů vyzkoušeli inovativní postupy, střihy a přístupy ke stylingu. To vše pod zkušeným dohledem a vedením mentorek značky. Český ambasador AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT Martin Loužecký si s sebou do Hamburku přivedl modelku Grétu Slezákovou, se kterou už delší dobu spolupracuje. „Look, který jsem Grétě vytvořil, podtrhuje její osobnost a přirozenou krásu“, popisuje svou práci Martin.
Setkání ale nebylo jenom o vlasech. Všichni si společně vyměňovali i zkušenosti, jak vytvořit autentické a krásné prostředí kadeřnického salonu v duchu filosofie AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT. Jak zachytit na fotografiích skutečnou krásu bez používání filtrů a úprav. A jak vnést principy udržitelnosti do každodenního fungování salonu. Něco málo o tom, co se chystá, prozradil vítěz soutěže Hairdressing awards 2017 Igor Sedlák: „Byla to skvělá akce v krásném prostředí s příjemnými lidmi z různých koutů světa. Nejvíc mě zaujal ekologický směr značky. Jsem nadšený a velice se těším na novou službu pro zákazníky, kteří si budou moci přímo v salonu dočepovat do již vypotřebované lahvičky svůj oblíbený produkt, ať už se bude jednat o šampon, kondicionér a nebo něco jiného z palety produktů AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT. Důležité je být stále otevřený a přijímat nové myšlenky, které nás mohou obohatit a inspirovat.“